10 sanningar om mig.

sitter och dunkar musik på hotellrummet just nu(y) hihi, ganska skönt att komma hemifrån en natt. men drar ju hem redan imorn. haha, låter som jag är galet långt hemifrån. är ju Igentligen inte så långt ;) men okey, skulle ju faktiskt göra 10 sanningar om mig. sitter ändå still för måste ladda min mobil.. jaja.. ;) * jag är fruktansvärt lat! * jag dampar sönder om ngn väcker mig på morgonen. * jag haft egen ponny sen jag var 4 år gammal. * jag stör mig galet lätt på folk. * jag är runt 170 cm lång. * jag bokstavligen älskar mjölk choklad!!! * jag älskar att retas med folk.. ;) * det roligaste jag vet är när någon ramlar och slår sig. * jag lever för mina ponnysar!! * jag ÄLSKAR att shoppa. sedääääärja??? ska ta och fetta mig med min älskde cola ett tag nu. /idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0