ajjemen, typ.

vaknade tidigt idag, av att hanna och viktor sprang utanför då hanna skulle till jobbet. usch, hatar när man blir väckt av sånt..
fick tillslut pallrat mig ut till stallet och hjälp mamma och viktor. fast gjorde inte direkt så mycket, gick mest runt och lyssnade på musik. var så sjukt trött ju ;)!
blir att hoppträna bizzy lite idag, tävlar faktiskt hon i Lilla edet om en vecka! börjar bli lite nervös, redan.. haha!
ponnyn är gaaaalet pigg och vaken. hur ska detta gå, jaja. tror det blir liseberg med gården på fredagen också. tagga!
förhoppningsvis precis som caroline kan jag snart avslöja en hemlighet! eller 2. så sjukt spänd jag med. och ge fan på att jag längtar!
imooorn blir det karlstad(?) och kolla på ny ponny, yes vad kul! tänker inte hålla det hemligt längre när jag kollar på ponnys. vart och kollat på ett par men har inte blivit något med dom så inte brytt mig om att skriva.

fuck, vad det rengar idag.! lust att dra ner och hyra film, myyspys!

ska fixa lite saker nu, håret, rummet, naglarna osv.




- varför drömma, när jag ändå aldrig dig kommer glömma.men jag
lovar dig, att inte döma,men säg mig då
varför.. är det alltid din röst jag tänker på.


/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0