dagen dåe

har inte gjort typ mycket alls idag...
smörjde finesse sadelgjord, extra träns, putsa mina 2 par stövlar, gjorde rent hästarnas badkar.
sen efter de har jag inte gjort mycket.
rensat en massa bilder! tror jag lyckades radera en massa album... FEL ALBUM! åå gosh... :(

ska rida Finesse idag, med Pernilla!
sjukt kul ska de bli.
längesen man träffa den fina tjejen nu...
inte en aning om de blir några bilder.
tror vi skulle hoppa (?)
hoppar nog inte så mycket meed Finesse eftersom hon inte har gått så mycket sen vi kom hem.
tare bara lite lugnt.

känns som om jag vill lägga bloggandet på hyllan...
de är dött här. riktigt dött.
finns inget intresse ngnstans.
kan nog bero på att både jag och ida inte är på riktigt toppen humör just nu.
vi har dessutom mycket att tänka på och göra. och de blir bloggen lite lidande för...

så vi får se hur jag iaf gör.

mina fina prinsessa, jag älskar dig.


/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Olivia werner

Jag har kollat eran blogg rätt så länge nu, bara att jag inte komenterar så mkt ^^

2011-08-04 @ 16:41:52
Postat av: Saga♥

skicka idolbild till [email protected] så blir du länkad på min blogg!:D

2011-08-04 @ 18:06:21
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0