dagen

jao söndag idag.

gjorde nästan samma som igår...
tvättade ett ton med schabrak och små grejer.

red Finesse.
och herre... hon gick så galet bra så jag vet inte vad!
vet inte vad jag ska säga, känslan när man lyckas är oslagbar...
hon gick något galet bra idag!

har även klippt henne idag.
hon blir inte lika fort svettig och varm så därför klipper jag henne.

sen har jag inte gjort så mycket mer.
detta tog hela dagen, men så är de.

just nu sitter jag här och ska snart springa ut och ta ur mina benlindor och hänga de på tork.
borde kolla när jag har min franska läxa...

btw imon kommer ida på morgonen och åker med mig till skoooolan.
för ingen utav hennes föräldrar kunde köra henne såå hon åker hit typ halv sju.
kanske bloggar något då.

nej nu måste jag springa ut!


min prins <3

/ Caroliiiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0