dåligt humör, igen

ja dåligt humör... där kom de igen.
det värsta är att jag blir de pga en och samma person...

jaja skitsamma.
försöker hålla humöret uppe så gått de går.

dagen då.
drog till ua med Ida.
sedan hem har inte gjort speciellt mycket sen dess.
bara deppat typ å surat.

ponnyn får vila, hon var pisseblöt och jag behöver rensa tankarna så kommer nog gå ut å gör iordning finesse träns eller ngt. de får mig att varva ner osv.

vill få klart en grejj, men tusan va segt de går.
men de kommer upp här så fort jag e klar!

känner att statistiken sjuker och att de börjar bli dött här...
men både jag och ida är inte speciellt bloggsugna eller på humör.
de e en massa som händer just nu, som tar på oss.
så uppdateringer kommer gå upp å ner... tyvärr.

jag vet inte om jag skall skratta eller gråta'



/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0