duktig cheeeeeeeey

jag är duktig! jag har SPRUNGIT idag!
fett gött. får lixom rensat tankarna och bara vara.
har tänk att springa varannan dag och köra power walk varannan!
ska typ börja ett ''nyttigare'' liv.
haha, good luck! typ

ja ni läste nog de ida skrev. haha gud vi är alltid lika sjuka vafan!
hade galet kul iaf.

har inte gjort allt för mycket idag.
putsat, tvättat benskydd, ridit, sprungit och duschat.
så mer än så var de inte.

imon drar jag och firar min kusin, sedan gör jag en hemlig grej... :)
har just nu galet ont i huvet... gaaah hatar de!
hade ont i huvet typ dom 3 sista månaderna utav skolan.
får ont i huvet så fort jag inte sover ordentligt.

har kommit på de att jag ska lägga upp ett schema för hela min vecka tills skolan börjar så jag hinner med allt!
som tex:
*rida
*springa
*läxor
mm.
sedan när hästarna börjar gå inne igen skall jag mocka på morgonen innan skolan... undra hur detta skall gå när jag skall hinna gör iordning mig? aja de löser jag!

finns typ inget mer att blogga om...

ha de bra

/ Caroliiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0