duschat

kom typ nyss ut ur duschen.
sprang en runda, gaaah fett jobbigt...!

efter denna dag trodde jag att jag hade gått upp men nej, jag hade gått ner 1 kilo (y)
jag vet inte hur de giick till men aja.

fick ta in Pluto när jag kom hem, eftersom han går lös då han bara smiter ifrån hagen.
han trivs bättre i trädgården!
haha sötponnyn.

nu ska jag bara ta de lugnt resten utav kvällen, läsa bloggar osv.

slänger upp 2 bilder på lilleskrutt när han låg ner i trädgården förut idag!
typ världens sämsta mobil bilder, men ponny är söööt



/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt! :D

Är han lös i trädgården? ;)

2011-08-11 @ 13:14:16
URL: http://hhildas.blogg.se/
Postat av: Olivia :)

hahah va gulligt ^^

2011-08-13 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0