nä nu ska jag sova, tror jag...

haha var ute en längre stund.
pratade med Ida läääänge, satt så fint på grusvägen.
haha gud, jag ba satt där å snacka i telefon ba sådär.

sen satte jag mig på bänken utanför min brors lägenhet och satt där i typ någon timma.
sen in å ladda mobilen sen ut igen å ringa världens underbaraste.. iiih! (a)
prata lite med honom, sen gick jag in igen, och nu sitter jag här.

längtar massa till imon när jag skall göra den hemliga-grejen!
måste även försöka dra mig till ua nästa vecka å träffa en...
måste hinna!

mm väldigt roligt inlägg här ja :)
men aao ska sova väldigt snart.

Btw, va heter era bloggar?
skulle vara kul å se vad ni har för fina bloggar!




min vackra prinsessa <3


puss godnatt!

/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Postat av: Wilma Glans

Hej! Jag älskar eran blogg:D<3 Vad har du för "hemlig" grej Caroline



//Wilma:)

2011-08-16 @ 17:32:47
URL: http://teamhastochponny.blogg.se/
Postat av: jossan

Haha, jag blir så jävla nyfikeen!!

Vill veta "hemligheten" NU! XD

2011-08-18 @ 06:19:21
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0