han inte blogga igår, kom hem jätte sent. blev en snabbdusch, sen lite film sen sängen!
var inte heller i skolan idag. sjukling here. + att syrran är riktigt sjuk nu, och både jag o mamma känner oss kassa!
men har blivit lite ättre faktiskt. orkar inte sitta stilla mycket längre, när jag vet att jag har mängder med saker som måste bli gjort!

härligt med lite ångest också.. kan inte berätta varför just nu. men snart.(förhoppningsvis iaf).
okey.. vart var jag igår. jo, somsakt var jag nere i skåne och kollade på ännu en ponny. och jag har bestämt mig♥
har inte gjort mycket annat det senaste. var och kollade på en ponny i söndags också. elit är bara förnamnet!
men får se hur det blir.
hoppas jag hinner blogga senare!

puss


/idaaa

Kommentarer
Postat av: Bebo

kul och bra att du har bestämt dig :) jag ser fram emot lite bilder :)

2011-08-30 @ 15:22:01
Postat av: Bebo

förresten, Ida! Hur gör ni med bloggen när du får en ny häst? Ska det fortfarande stå tanja och finesse på bloggen eller ändrar ni? Tack :')

2011-08-30 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0