färgat håret.

ajjemen, precis färgat håret typ. blev la sådär. men plattade det inte eller nånting.
gör det när jag komiit hem imorn ist!
föresten.. det var visst laxå ponnyn är, inte karlstad! ;)
haha, glömmer sånna saker så sjukt fort.
hoppningen med bizzy idag gick sådär. typ "bröt" ena fingret. för satte upp ett hinder på sisådär 1 m(?) inget särskillt högt enligt mig, men dum som jag är höll jag i hon för mycket, avståndet blev nära. och bizzy hoppar säkert runt 130, cpskutt. inte beredd på't eller så.
ska fortsätta lyssna på musik nu en stund, och facebooka lite till. sen sova! blir tidigt imorn också!
får se hur det blir med bloggningen imorn ;)!



/idaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0