fyyfaaaaan.

just nu är allt åt helvete typ, ja vad mer kan man säga. dåligt humör igen. trodde inte en enda person kunde betyda så mycket, för jag har aldrig jämnt så förut. du var speciell i mina ögon, inte som alla andra är. du var verkligen speciell. och du vet precis vem du är, right? även om jag dissade då och då, och inte alltid hade tid att träffas.. det var exakt för mina ponnys jag äger. det är heltid ute i stallet om man ska satsa på det. å så mår jag dåligt nu över att Tanja ska säljas också. det blir så mycket, någonstans måste jag ändå få känna att jag får utrymme. tid att vara med mig själv, bara mig själv. helt ensam! även om det var jag som stoppade det hela, så ångrar jag mig enromt, och jag hoppas att du förstår mig. alltså jag satsar på mina ponnys för allt i världen, snart börjar skolan och jag har precis hoppat över en klass. så där försöker jag få mvg i skola, plus mina ponnys. Sen allting som krävs av en hemma. bloggen. sen småsaker uppe på de. det kommer bli tufft. men jag ska kämpa mig igenom det, inte själv. men jag sa klara det! en sak jag har lovat mig själv, är att jag ska aldrig ge upp. och det står jag för!! det blir inte värt att du slutr svara, eller gör det på ditt sätt. kommer jag må ännu sämre utav det. och det blir jobbigt för oss båda. - what are words? så, skönt att få allt ur sig. /idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0