glaaaaaaaaad!

är otroligt glad just nu!
och ingen vet varför, hihi....

kom hem för en stund sen.
gaaah, hoppas verkligen jag får berätta snart va de e jag gör som e så hemligt!
om de ens blir så jag/ vi tänkt... vill säga.

red Finesse förut, ett lagom hårt pass.
ponnyn är underbar!
gick jättebra.

nu ska jag bara chilla resten utav kvällen.
sen sova.

imon är de en ny vecka.
händer nog inget spciellt i veckan.
hoppas jag å mamma kan fixa ett bankort till mig, sedan är de jue träning på torsdag för bästa Lotta!
sen en massa små pyssel innan skolan börjar.
och på tisdag blir de DIV 2 möte. sticker dit med Ida och hennes familj, för pappa hinner inte tyvärr.
men aja tur man har fina vänner som ställer upp!

hemlighet, hemlighet, hemlighet...



/ Caroliiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

JAG VILL VETA !!!!!!!! :D

2011-08-14 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0