godmorgon (?)

godmorgon på er!
eller är de ens morgon...? haha

skulle dratt till min kufliiiin men de ble inget.
de skulle inte till landet o d bor i gbg och de tar 1 timma dit och vi skall iväg i eftermiddag och göra en hemlig grej.
så mamma ville inte att jag skulle behöva bli stressad.

vet inte vad jag skall göra idag fram tills vi åker?
putsade Finesse's träns igår och sadelgjord.
så vet inte vad jag skall göra alls...
Finesse skall vila, för hon var ganska trött igår.
så skall hon få komma in i natt.

Pluto går runt på gräsmattan å käkar förfullt!
haha, vi har fått en ny hund! om lilleskrutt ens räknas som de... haha söt e han iaf.

kanske tar å tömkör Pluto, lr kör.
kanske tömkör Palle med om jag pallar.
måste borsta de, så de inte tror att jag har glömt av dom.
Finesse får mest uppmärksamhet, och då blir oftast Pluto avundsjuk.
min lilla skruttponny...<3

förhoppningsvis kan jag avslöja hemligheten inom kort...
men de är inte alls säkert, och blir de inget säger jag de inte.

jag saknar dig, Blusie...<3


/ Caroliiiiiine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0