godmorgon

ja godmorgon på er!

börjar som sagt 9.15 idag.
har varit uppe sen typ kvart över sju...

mm så går de när pappa stormar rätt in i mitt rum och säger att jag skall gå upp.
fick dampet, haha skrek nästan att jag hade sovmorgon.
så han fick be om ursäkt... xd

aja nu är jag iaf klar, ska fixa lite mer med håret.
åker om typ 45 min. så är ett tag kvar.

andra skoldagen idag.
så de innebär att vi får en massa böcker och att lektionerna drar igång.

mm gå 2 km hem, roligt...

ni får en ''dagens outfit'' oxå.



tröja: Adidas
linne: bik bok
jeans: några jag fått utav min syster
parfym: Alyssa Ashley, vanilla
övrigt: halbans, örhängen och någon random ring

/ Caroliiiiiiiiine :)

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

På torsdagar så har jag sovmorgon till 10:15 :D o varannan torsdag slutar jag tidigt, chill ;)

2011-08-25 @ 15:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0