heeemmmmaaaa

kom hem från ida för en stund sen.
hade riktigt trevligt.
haha vi är nog sämst på att ladda ner filmer...
de tog oss typ 1 timma å fatta, lr jaa vi fick ringa ngn random å fråga... hahahah gud!

aja har hunnit sätta ihop Finesse's träns som jag putsa i förrgår.
putsade lite andra grejor.
mockade, sopade stallgången och gav kaninerna mat.

funderar på om jag skall ta en till kull i år...
känner att jag behöver fixa pengar nu så får se om de blir några mer kaninungar iår.

något jag tänkt på är att jag ska ännu mer noggrann med allt så som stallet, mitt rum, alla djur och min egen hälsa!
vill vara noggrann, älskar att ha allt iordning, lixom snyggt och rent!

är ganska noggrann i stallet, med Finesse's grejer och mina egna.
putsar mina stövlar oftast varje dag och Finesse's sadelgjord.
tränset blir putsat minst 1 gng i veckan.
sadeln blir lite till och från typ.

skall försöka fixa nya bilder på hästarna, men känner att de måste vara bättre väder och så skall jag ha luuust ;)
men de löser siiig.

jag kommer gå min egna väg. skiter i vafan du än säger, mitt liv.




/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0