jag har koll, menare vah

hahaha mötet är IDAG! bra koll där hult :) finesse får vila idag, hon behövde de och jag behövde putsa hennes träns. fyyy snart börjar skolan igen... kommer bli jättejättemycket för mig att göra på dagarna... ni kommer nog fatta snart. har tänkt att lägga upp något slags schema så att jag vet att jag hinner med allt. kommer komma hem 4 varje dag... lixom de är ganska sent och jag skall sätta igång shettisarna nu oxå. hästarna och skolan går före allt. sen får jag ta sånt som kompisar. när allt blir klart med den hemliga grejen kommer jag förklara en massa..! om de nu blir klart vill säga ;) så ja, fullt upp lär jag ha sen när skolan börjar, och jag längtar INTE. fyy tidiga morronar, plugga och inte vara för sig själv en enda sekund... ja jag längtat inte alls. aha jag är där för att plugga inget annat. bloggar mer sen / Caroliiine

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

söt blogg:)

2011-08-15 @ 16:47:26
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: Olivia :)

Tur att du kan vara med kompisarna i skolan om du inte hinner på fritiden :D

2011-08-15 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0