lat.se

ja jag äär laaaat...
orkade inte springa idag.

jaja tar de imon.

red ut på Finesse, pigg å glad kexchoklad :)
lyckdes hitta världens finaste kantareller!
fick lägga de i tröjan, haha.

efter jag hade fixat Finesse och släppt ut henne säger min storebror att de står en fet jävla älg på ängen.
så jag springer in och hämtar kameran!
och knäpper ngt kort och märker att jag inte har ngt minneskort i...
så jag springer in och hämtar de medans älg helvetet springer en bit bort.
fick knäppt 3 sjukt dåliga kort. haha så kan de gå!

just nu sitter jag här och dricker te och skall käka frukt!
bad pappa att köpa de, fett sugen på de nu.

om ni vill ha någon frågestund får de vara fler som kommenterar! ;)

/ Caroliiiiiiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0