lördaaaaaaaaaaaG

yeah lördag idag, en dag närmar måndag!

vaknade runt halv tio.
käkade sen drog jag ut i stallet.
gjorde rent i sadelkammaren och rensade lite.
gjorde även rent massa hyllor.

tvättade massa schabrak men fortfarande inte alla.
måste tvätta en massa täcken oxå...

tvättade borstar och benskydd.
ska börja använda benlindor ist för benskydd, och bara ha benskydden på träning och tävling.
de sliter inte så mycket på benskydden, sen slipper man göra rent de så ofta!

ska försöka pallara mig ut runt åtta och longera Finesse.
eftersom hon är pisseblöt kan jag inte rida henne, så då får jag longera henne ist!
sist gång jag gjorde de ville hon inte alls, så vi får se vad hon säger idag.

är otroligt trött idag...
hade även feber i morse.
seeeeeeeeegt!

aja, nu ska ja se på tv sen ut till ponnyn!



/ Caroliiiiiiine

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: nej det e sant :P haha aa det e alltid roligt att se vad dom skriver om en själv xD

2011-08-27 @ 22:15:01
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0