mycket gjort!

fick gjort en del efter jag kom hem från caroline, kom hem ungifär vid 18:00. nästan direkt ut o rida tanjiis, sen kom jag på att jag hade en del saker ute i stallet som behövde smörjas.. gjorde det faktiskt idag också, hittade ett träns som jag fixade, blev riktigt snyggt faktiskt, duuuuuktiiiig cheeeeeeeey lixom---
ponnyn var jätte fin idag också, ganska pigg idag också. älskar't!!
inte mycket mer att skriva om, inte speciel dag liiixom..
lär bli att fetta mig lite till framför tv:n, mobilen upp stirrad i facet, och godisskålen brevid mig.
höll på att glömma min söta hund också ;).haha!
dåliga på att kommentera är vad ni är.. hm, ta och bli bättre på det nu ;)


/idaaa


Kommentarer
Postat av: Bebo

Okaajjdåå! Du förresten.. kan ni inte lägga upp flera bilder på hästarna och er? :) när får du den nya hästen? Och varföör finns finesse uppe på blocket och massa? ;o ha de bra ;)

2011-08-07 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0