ny skvaller blogg?

Ja nu har de kommit en NY skvallerblogg, som handlar om ryttarna på orust!
blir något sur då de tagit en bild från MIN facebook på Nanna Andersson från successen.blogg.se.
så, antar att jag är vän med de, så väntar bara på att de skall skriva om oss här på cederberg vs hult ;)

aja nu kan jag berätta om dagen!

vaknade utav alarmet klockan 6, men tro fan att jag inte gick upp...
tänka ''jamen jag blundar 2 sek till!''
ja så sov jag 45 minuter till...
så vaknade kvart i 7, och måste dra till bussen kvart över!
haha men jag fick gjort iordning mig!
blev inte så mycket smink, eftersom de tar mig år att fixa mig...

skolan hela dan, kom hem runt fyra.
asså herregud va varmt de var!
doog typ.

sen käka, ut till ponnyn tog ett rejält dressyrpass och sen en lång avskrittning.

och sen duschen och nu sitter jag här :)

imon blir de att greja som tusan...

längtar något galet till måndag!
hemligt hemligt om vad som händer....

nej nu ska jag forska vidare i vilka de är som driver denna nya skvallerblogg ;)


bjuder på bilden... HAHA CHARMIGT!


/ Caroliiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0