okey,ska bli bättre på att blogga nu!

inte bloggat på ngn dag nu heller.. förlåt, men har almänt stressigt såhär innan skolan början. har mýcket annat att göra :/
iaf, just nu är jag hos caroline. precis kommit till hon. ska ta bussen till ua snart antar jag. runt 11, pallar inte vänta....
blir att träffa några boys där iaf, trevligt värre ;), haha.
tanja är ofc finfin.
caroline står i duschen. och vi har inte gjort oss iorning än. smarta cheyor. tar ändå en stund för miiiig...
blir att dra hem tidigt idag, ska tydligen till trevligt foooolk. '
tänkte faktiskt vara lite duktig idag, skulle ta med mig mina franska böcker och plugga på bussen.. smarta lilla jag glömde helevetes jävla bööööckerna...
hoppas jag har tid att blogga senare, men tyvärr inte säkert...



(saknar ponnyn på bild.. min prins!)

Love is like heaven, but it can hurt like hell.


/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0