orkar inte med mig själv..

haha asså shiit.. jag orkar inte med mig längre. jag är verkligen helt seriös.
kan va så att jag sitter vid datan, å blir plötsligt så jävla arg på mig själv. men vet fan inte vaför..? iaf, så kan jag börja skrika åt mig själv osvosv.  ganska jobbigt ändå. ska ska sluta tänka så mycket, men samtidigt tänka meeera.. nej gud ska sluta blogga nu. fetta mig, så jag sen kan berätta för mig själv vad fet jag har blivit :). låter som en tipptopp idé tycker jag!



Ingenting blir bättre av att gräva ner sig, men kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig.Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig. You took my breath away och jag vill aldrig hämta den!
kan inte släppa dig, hur mycket jag än försöker.

/idaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0