packa, packa, paacka...

börjar med att säga förlåt för min dåliga update. haft riktigt mycket saker in my mind den senaste tiden. hit och dit. alla snackar om skolan som börjar nu om si sådär en vecka, och verkar tycka detta ska bli galet kul? visst, roligt med ny klass, och träffa allt folk igen. mdn det lär inte bli särskilt lätt för mig att hinna med allt. skaffat Förmodligen ny ponny snart, jag har ju hoppat upp en klass. så betygen lär inte vad dom bästa... men jag har lovat mig själv att verkligen jobba på skolan nu, vill inte ha kassa betyg! ig är absolut inte okey nu! sen måste jag hinna med ponnysarna. det är ett måste, och bloggen ju! haha hur fan ska man klara av allt??? jaja, käääämpa kääämpa typ.. måste ta och packa snart! för vart ska jag imorn? det får ni veta då! åker vid ungifär 8.. usch, alldeles för tidigt för min del! idag vart det möte för shrf! mycket nytt å trevligt folk där, alla är så jävla sköna ju! hur go klubb som helst verkligen!! vart dålig med bilder det senaste också, men som ni vet. det är för att vårat internet cpar så bloggar från min mobil nu ett tag! nej börjar få ont i händerna nu av att toutcha en skärm hela tiden. vi hörs imorn! /idaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0