pizza time!

syrran och hennes kille är nere och köper pizza, medans jag plattar håret framflr tv:n. haha, yes.
var faktiskt på världens dåligaste humör förut idag, och kände mig som en riktig idiot... så det kan bli ;)
men grejen är att när jag är på dåligt humör går jag antingen ut till ponnysarna och grejar, eller så plattar jag håret. blir på så galet mycket bättre humör då..?
caroline kommer lite senare, gött!
tanja var superduper fin idag, gaaaaaaaaaaaalet pigg, haha!
hon har vart det dom senaste dagarna, hur skönt som helst (y)
få se om jag hinner blogga ngt senare.


/idaaaa


Kommentarer
Postat av: Bebo

hmm.. Plattar håret eller går ut till hästarna HAHAHA verkligen helt olika saker! brade! :D kommer det några bilder på hästarna snart :)

2011-08-08 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0