skola imorgon..

skola imorn jao. ska bli skönt att komma tbx till alla gammla vanor och så. men skämtar du med mig, sommaren kan ju inte redan vara slut lixom?? plugg,plugg,plugg och ännu mera plugg. jag orkar verkligen inte, har sjukt mycket nu, sen en annan sak dom hänt också. hemskt!! men det tar jag när det är helt säkert och så, asså när vi vet exakt! nu när skolan börjar ska jag också bli mycket bättre på bloggningen och sånt. vart riktigt trögt det senaste. men somsakt har kg haft så gaaaaalet mycket att göööra... tror jag ska sätta på en film och fortsätta platta mitt hår :) har inte heller pluggat något alls. haha, duktig chey detta''' jaja, får ta det imorn ist, blir säkert inte så mycket saker att göra i skolan imorn ;), nej, det hoppas vi verkligen inte! ni får ha det så bra. /idaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0