some things never change, but some things change

bloggen blir lidande nu...

pga att både jag och Ida är stressade.
denna vecka är full med grejer eftersom nästa vecka börjar skolan igen.
och de funkar inte att känna att man måste de och måste de.

jag har tänkt att när skolan börjar ska jag satsa allt på att vara grym i skolan även på hästryggen.
jag ska satsa något sjukt på de här med hästar.
jag vet va jag vill.
mina mål, mina drömmar.
jag har möjligheten att förverkliga dom.
och de är jag sjukt glad för!

det är inte alla som får/ kan ha häst.
de är dyrt, mycket jobb och man kan inte resa hur man vill.
iaf inte min familj.

jag är så otroligt glad över att jag får ha häst, till och med 3 stycken!
även fast båda mina föräldrar är jätteallergiska.
de ställer upp hela tiden!
kör mig på träning och tävling.
jag är otroligt tacksam över att jag har de så sjukt bra!

men de som många inte tror.
eftersom mina föräldrar är allergiska är de bara jag som tar han om hästarna.
visst pappa eller mamma ställer upp å mockar någon dag om jag har mycket eller är sjuk.

ja jag är bortskämd de vet jag redan.
men jag hade inte fått något om inte mina föräldrar tycker att jag förtjänar de.
that's it lixom.

om jag inte sköter skolan kan jag glömma allt som rör hästar.
för skolan går först, ja.
de handlar om min utbilden, min framtid.
och där är jag fast, jag ska ha bra betyg, jag ska komma in på de jag vill.
och jag skiter fullständigt i hur de går för någon annan, bara de går bra för mig!
jag vet sjukt egoistiskt, men i denna del är jag de.
jag kan inte hjälpa andra och inte komma någonstans själv.
man skall ta sig själv i första hand oavsett hur elakt de låter, men så är de.

allt ska förbättras nu när skolan börjar.
allt skall hinnas med.

bestämmer jag mig för något, blir de så.

jag vet vem jag är och jag vet vad jag vill.












/ Caroliiiiiiiiiiine


Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Kan du iaf skriva va hemligheten va när du kan och om det gick bra ? (a)

2011-08-17 @ 13:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0