sorry mann1

hejsan svejsan!

förlåt för att jag inte blogga ngt mer igår men drog till Ida och palla inte blogga.
idag har jag baaaaaaaaaaadat mä ida, fett kul!
ska rida Finesse ikv eftersom de är sjukt varmt. för varmt...
blir markarbete bara.
Det har hänt en tråkig sak med Ida så hon kommer troligtvis inte blogga nu på ett tag.

så ni får stå ut med mig ett tills ida kommer tbx!
finns inte så mkt mer att skriva om...
måste säga att ni är galet dåliga på att kommentera nu igen!
ni som alltid är galet grymma på de...?!
aja nu ska jag chilla en stund till sedan ut i stallet och plocka ihop Finesse träns som jag putsade igår (?)

ta hand om er (;
allt blir inte alltid som man tänkt sig...
/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: sara :)

mer bilder vore kul :)

2011-08-02 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0