städa, städa, städa...

har precis ätit och fixat korsning i köket. gick upp vid ett och käka sen drog jag dirr ut i stallet och fortsatte med att mocka ur boxarna. pojkarnas box var nästan färdig skulle bara sopa lite sen var den klar. men finesse's box var allt annat än klar... aja fick gjort klart den sen gjorde jag rent hos kaninerna. in å käka och nu ska jag ut igen och rida. blir dressyr. imon skall hon ridas ut och sen hoppträning på torsdag. måste vända tillbaks på dygnet... går å lägger mig för sent och vaknar för sent. de måste ändras innan skolan börjar. annars kommer de bara vara as jobbigt. nej nu får jag sätta igång så jag kan bli klar för idag. / Caroliiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0