stresssssssssss

är stressad nu igen...
känns som om jag inte hinner med.
alla djur skall tas hand om, kompisar skall träffas, grejer skall fixat.
gaaaaah jag räcker inte till!
och kompisar får jag lägga åt sidan nu... hästarna går först.

känns som om jag bara stannar hemma d sista innan skolan börjar.
måste få lägga upp ett schema över mina dagar.
få allt fixat, tänka och bara vara.
orkar inte bry mig, för jag har inte den energin att bry mig.
skulle lätt bara behöva få vara för mig själv nu innan skolan!
för sen är de skolan och då kryllar de med människor och då är man aldrig för sig själv.
iaf inte jag.

ska bara satsa, och ja då vet jag vad som blir lidande, kompisarna.
de har jag vetat nu i flera år.
det är först iår jag har hunnit umgås med kompisar, annars har jag inte umgåtts med någon typ.
har sjävt inte känt innan att jag haft behovet lixom. men de kom nu iår.
men känner just nu att jag skulle behöva få vara för mig själv, och satsa all min energi på hästarna.
och de ska jag.
jag vet vad jag vill, och ja då får man lägga vissa grejer åt sidan.
Life is life.

ponny gick jättebra idag.
underbar är hon!
min prinsessa...<3

bloggar mer sen, ska springa snaaaart

/ Caroliiine

Kommentarer
Postat av: en tjej

Vet hur det känns med allt det ;)

2011-08-11 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0