torsdag

yeah idag äre torsdag.

sämsta
uppdateringen ever!
men sitter inte speciellt mycket vid datorn, tyvärr.

ska försöka bättra mig!

idag var jag bara i skolan till halv ett, sedan åkte jag och gjorde en hemlig grej.
förhoppningsvis är de inte långt kvar tills jag kan berätta vad de e jag gjort!
så nu håller jag tummarna för att detta ska gå vägen.

dagarna i skolan går fort!
har en galet bra klass.
trivs super duper bra.

nu har alla lektioner startat som vanligt.
men kan inte säga att de är speciellt svårt, men de lär nog bli de.

ponnyn vilar.
de regnar och hon är blöt givetvis.

hoppas på att jag får käkat så snart som möjligt, är sjukt hungrig!

nä nu ska jag packa ur lite grejer ur väskan sedan hitta på något!



du var allt jag ville ha, men nu är du bara något jag inte vill tänka mer på.

/ Caroliiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0