vackert väder, jao

fint väder vi har här i Sverige!
eller inte...

aja, till dagen då.
var på torp med min kära mooooor.
köpte typ kläder osv osv.

efter torp dirr hem.
kan säga att jag inte har gjort mycket alls!

ponnyn får vila, eftersom hon är allt annat än torr.

men imon blir de hoppträning!

det var någon som undrade om jag kommer skriva ut vad hemligeheten är.
och ja de kommer jag, när ALLT är helt KLART!
vill inte göra de i förväg för då skiter sig bara allt.
skiter de sig, kommer jag troligtvis inte skriva de.

funderar på om jag skall slänga upp en bild på min hemlighet?
hihi.... :)

ska klura på en bild, som kommer upp senare.
så håll utkik!

/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: :)

lägg upp bilder på dina nya kläder? :)

2011-08-18 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0