-

åh, funkar inte med bilder nu igen.. men ska försöka sno mammas data lite senare, men har ju heller inte bilderna på den datan så,tog bort dom från kameran. men får se om jag orkaaaaaar.. ska dunka musik lite och käka ngt sen blir det ut i stallet och fixa tills sen :). hoppas dom tycker om henne. för nej, klart jag inte vill sälja min pärla! men samtidigt, jag vill ha en ponny som jag får jobba för att få ngt tillbaks. + jag börjar bli ganska stor på henne. bättre att en hyfsat liten ryttare äger henne som kanske inte är så rutinerad eller så. kanske vill ut och tävla, sen klätra i klasserna. för tanja är en riktigt familjeponny som tycker det är sjukt roligt på banan! alltid svårt att sälja sin bästa vän! hur svårt som helst. men man måste, sålänge man har "ponny" så kommer man förmodligen att växa ur sina ponnyer! jag fick gå över till c-ponny när jag var 9 år. tycker det var synd. hade kunnat tävla han ett bra tag till(b-ponnyn), men jag växte ur han. och det är helt okey att gråta när man säljer sin ponny, eller annat djur. för dom flesta står ens djur riktigt nära, bästa vän. /idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0