8/7-2011

Förlåt för att jag inte blogga igår...
men var på riktigt dåligt humör (?)
så jag hade ingen lust alls till att blogga...

hade en riktigt trevlig dag igår med Ida i ua.
hahaha vi missa bussen 2 ggr, ena gng var pga några dööö snygga killar som ida skulle vinka till... men aa de gick jue som de gick, haha. men aa hon fick vinkat till de osv. sedan snacka vi med de hel goa va de!
men aa palla att jag skulle vara fett jävla dryg... kan inte riktigt hjälpa de ibland. aja förlåt för de killar!

finesse fick vila igår. efter ua drog jag o ida till varekil för att träffa nicki så jag kom hem runt halv elva och då tyckte inte pappa att jag skulle rida... och idag är jag väldigt trött och ska till ida om några timmar. så hon får nog vila ända fram till söndag.

måste verkligen ge creed till alla er som kommenterar så fort man frågar ngt!
både jag och ida blir jätteglada över att få kommentarer!!!

nej nu orkar jag inte blogga mer...

kanske kommer ett inlägg innan jag ååker, lr hos ida.

/ Huuuuuuuuuult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0