åh, typ sjukt nu igen -.-!

fuck, jag är typ sjuk igen. åh, pallar inte förkylning längre! är vekligen sjuk hela tiden. jo föresten.. har stavat en hel del fel o skrivit väldigt konstigt på det sista, men asså de är ju för att min syster har gjrt sönder data sladden hon fick låna till sin data en dag, så jag har ingen data. eller, väldigt sällan lånar jag mamma eller pappas data, annars bloggar jag från min ipad. oc när man skriver fort så blir det gärna att man skriver fel eller att den rättar ord som inte fanns i själva ipaden, och då kan det bli sjukt knas. sa ju förut att skulle slänga in bilder på mi nya piecing, oh andra bilder. ja ida.... hur gick det med det,inte direkt så bra va? ;) nej, somsakt sjukling som inte orkar göra någonting nu denna kvällen. så ni får vänta tills imorn, sålänge jag inte blivit alldeles för dålig.. syrran fyller år imorn också, tänkte sätta på låten " 15 år " på högsta volym sjukt tidigt å morgonen. min bästa idé idag, haha! känner mig hur febrig som helst nu, blir säkert en bra film,te och hunden i famnen. /idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0