alla kan!

livet kan vara svårt, man måste arbeta sig fram. krävs en stark vilja, jag vet att alla kan'.man lever livet en gång sluta inte testa och når du inte toppen då, fortsätt att klättra. allt är möjligt se på dom som stått där du står, dom är bra förebilder, så gå i deras fotspår.folk frågar mig ibland, vad det är som har hänt? förrut var jag botten, men lyckan har nu vänt. för jag träffa person som ja började se upp till, ni är mer än bara människor, alla ni e en förebild. det finns fler än jag som tänker, "fan vad dom är starka" tagit sig upp ur skiten som en gång fick dom ramla. när jag blir stor ska jag bli precis som dom!det är tack vare dom, jag vågat tagit mig så långt. dom fick mig att inse, att livet kan va positivt. för lyckan finns någonstans även bland allt negativt! visst kan man va ledsen, och saker kan såra. men de är aldrig fel att gråta, så släpp dina tårar. denna texten stämmer in sjukt bra... för förut ugicks jag med personer jag inte trivdes med, jag gjorde fel. och då blev allt fel! men jag är stolt över mig själv, för när jag var alldeles själv nere på botten, vågade jag mig upp igen. då började jag umgås med personer som jag ser upp till, personer som jag vet att i deras sällskap kommer jag göra rätt! men visst, alla personer gör fel. det är bara så, men att erkänna mitt misstag och nu vara toppen känns underbart! den långa biten tog jag mig upp själv, och med mina vänner jag har idag..kan jag känns mig trygg, behöver inte längre ligga & grubbla om vilka hinder som kommer nästa dag.. alla har sina misstag, men du ska inte behöva gå igenom dom ensam! förlåt för den jätttteeeeee sena updaten men det var lixom det jag hann med. och inget direkt om "nu", men ni fick lite text att läsa igenom! och jag tror att faktiskt många känner igen sig i texten... puss på er. ska nog försöka sova! somnade runt 11 och vaknade upp för ngn timma sen.. love ya ;* /idaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Bebo

Så sant, Ida.. Tror nog att de flesta känner igen sig nån stans i texten. Vilka komplimanger du ger ^^ och det spelar ingen roll om ni inte uppdaterar bloggen exakt varje dag :) jag är riktigt nöjd med eran blogg :)

2011-07-25 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0