allt är inte som de ska

ja det är bara att läsa rubriken.

jag bloggar inget så idag, gör de en dag då jag känner för de.
mår inte bra fysiskt eller psykiskt.
väldigt väldigt stressad hela tiden.

och att veta att man skall blogga gör de inte bättre.
och idag sa kroppen ifrån, så jag kanske tar en blogg-pause ett tag?
jag kan likagärna vara tbx imon, eller om 2 veckor?
känns bäst att bara få lära mig att ta de lugnt.
för inget är värt att må dåligt av, inte fysiskt.

så jag och min älskade pappa prata om att jag ska börja se film och lära mig ta de lugnt.

tänkte skriva ett långt inlägg om vrf jag e stressad osv. men de tar vi en annan dag och allt med tävlingen idag tar vi en annan dag om inte Ida vill skriva om hur de gick. kan meddela att jag är N Ö J D som jag vet inte vad!

nej nu ska jag inte blogga mer.

btw måste verkligen berömma er! ni kommenterar super duper bra! :D puss till alla er!


/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0