BACK.... haha!

osssshhh.... im back.. redan..?
ja, det gick jävligt fort dedära :D
haha, fick snackat ut hos en kompis, allt känns sjukt mycket skönare, och livet lättare!
gick på bara några timmar.. blev sur på en person, jag släppte det jävligt fort denna gången. var absolu inget specielt så, absolut inte! men lilla jag fick ett damputbrott.. som släppte bara jag fick prata ut lite!
sitter fulla människor på gården runt lägenheten och sjunger och är såååååå riktiiiiiigt fulla!!
haha, ganska kul att lyssna på dom. ganska bra låtar dom sjunger också! typ som give me everything, vamos a la playa, in the dark! älskar dessa låtar, men inte deras fyllesångröst dock ;).
just nu sitter jag och myser med kattisen och hundarna, konstigt nog är dom kompisar :o! funderar på att sätta på en film (y), kevin sover ännu, göttttt! hoppas verkligen inte att han vaknar för då blir det inte roligt för mig, haha!
och just nu känns det som om jag mer har lust att sitta här i soffan och fetta mig än springa runt för att göra en 1 ½ åring nöjd.. haha, riktigt lat är jag, men det hänger lite ihop i min personlighet.. för jag är verkligen sjuuuuuuuuuuukt lat!
vet dock inte hur man höjer på tv:n och den har nästan inte på ngn volym alls... me don't like!
måste ändå vara så man hör vad dom säger ju!!
åh, stora hunden snarkar... får aldrig tyst på henne.. aw, gullefjun :')!
men ganska störande samtidigt...




haha.. cp bild på mig och pepsi.. han ser livrädd ut, antagligen
för jag väckte han..



/idaaaaa

Kommentarer
Postat av: haha önska jag var där idamenaja skit föräldrar ibland vettu;)

2011-07-31 @ 00:48:57
Postat av: linuus

sorry lite fail där ida xD

2011-07-31 @ 00:49:38
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-31 @ 03:03:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0