bilen till kristinehamn

just nu sitter jag med mamma och hanna i bilen upp till kristinehamn! har sagt att jag skulle till karstad med ska tydligen till kristinehamn ;). inte lätt att hålla koll på sånt. Haha! Men det ligger ju iaf väldigt nära enligt kartorna! åkt i 2 timmar, 2 timmar kvar.. Jana, tror verkligen på denna ponny så hoppas på att denna resa är värt det, men dete tror jag allt! inte käkat ngt heller, eller jo en macka. men är sjukt hungrig och vill bara fram jus nu! men har ju allt en bit kvar. synd bara att ponnyn är 145 bara och inte högre. behöver en ponny som är maxad, menmen jag är förälskad i ponnyn redan nu(?) haha.. ska försöka hjälpa mamma med kartan nu! bloggar snart igen. /idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0