carro today!

nu drar jag mig ut i stallet. blir bara en skritt tur eller ngt. efter det en snabbdusch och sen vidare till carro.
tror att vi ska tälta idag, får se hur det blir med de. men jag skulle iaf ta med mig ett tält.
om en vecka drar vi till grebbestad och röjer ;), fett ska det bli iaf. i veckan blir det la att lägga all tid till ponnysarna, kanske dra och kolla på ngn osv.
rida tanja 2 grr om dan, typ 2-3 grr i veckan och så :), jag menar... jag har ju för tusab sommarlov som ska ängnas till hästarna och kompisar, inte till datan.. haha.

igår vart jag sjuk yr, kunde värken stå eller sitta! sjukt jobbig. och det var mest när jag skulle gå och lägga mig :s, så det vart ingen bra sömn inatt heller..

ut nu, får se om jag hinner blogga hos carro. annars imorn ;*



/idaaac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0