dagens planering

vaknade runt 10, låg kvar i sängen i 1 timma o smsa.
sedan drog jag upp å snacka lite med mamma o brorsan, käka osv.

direkt ut o rida ponnyn.
red bort till skolan och tillbaks.

vill inte rida i paddocken eftersom de är som en pool just nu...
och då blir allt bara så smutsigt, så jag hoppade de.

skall rida henne en gång till idag.
blir till att rida på vägen då med.

ikväll sticker jag till Ida och har filmkväll med Nicki och Ida.
fett najs!
Längesen man träffade äckelpäckel nickipicki <3
så detta ska bli galet kul!

får se om de blir några bilder...(?)

nej nu ska jag platta håret så de blir lätt att fixa sedan ;)

ha de alla goa å glaaada!

/ Caroliiiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0