.

Isabelle Palmgren  :


fin header:D


tack så mycket :D!

________________________________________




aoo galet trött nu.. lyckad natt. ni har ju hört en del av caroline har skrivit så ;).
ska rida tanja sjukt sent idag, typ vid 22. så gött att rida sent! älskar't. 
ska ut i stallet och kolla igenom grejer som kanske behöver tvättas (Y) kan verkligen behövas asså. 
blir nog att lägga sig tidigt idag. en del saker att göra denna veckan. kolla på ponnyer(?) och massa mer.ska hålla riktigt snyggt i stallet nu också som jag verkligen inte har haft tidigare. men får aldrig tummen ur att ta mig ut och städa där.
men klockan är redan snart 4, usch vad tiden går fort just idag. kanske för att jag kom hem halv 3 och så. men ja somsakt, ut och städa nu...
mer ikväll säkert.

försöker verkligen ladda upp bilderna på fölisarna, men konstigt nog går det inte pga ngt med min data..
jaja, datan kommer nog att ge sig snart ;)


/idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0