.

ja somsakt u-valla idag. Träffade några boys där också, störtsköna! köpte lire saker jaoo, kanskenkommer bilder imorn, pallar inte nu.. Tanja fick stå idag. Min data funkar inte, för min syrra har gjort sönder sladden. för hon typ harvlånat min några månader nu till sin data. så ah chill, kommer blogga frånnmin iphone och ipad nu ett tag. Åh vad jag är trött nu, ska sätta på en film tror jag. Imorn kommer Caroline och sover här för vi drar ju tidigt på lördag! V ska bara fettaboss med sjukt bra filmer, inte våra galna nätter när vi sitter klockan 6 på natten och käkar isglass. Ah jo bra! à justeja.. vi skulle ta en buss hem från torp och så. Vi skulle byta vid typ rotviksbro(?) men såg inte att vi redan var där, så den fortsatte ut mot lysekil, sen släppte chaffisjäveln av oss mitt i ett dike, så fick vi springa typ sjukt lång till bussen. Ja, riktigt smarta cheyor ;) film nu somsakt /idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0