.

nästan precis kommit hem från u-valla. vart där somsakt och kört gokart!
jag är faktiskt sjukt duktig på det, har sån vinnarskalle så att jag typ bara måste vinna.. jo, första gången ko jag 3:a, medans patrik vann, och viktor och 2:a. sen var det typ pappa och så, nästa gång vi körde kom jag 4:a tror jag.. inte för att skylla på det men min broms funkade inte då (?) så var sjukt läskigt.
blir så fett arg när någon kör om mig, haha jag skriker åt helvete.. kan verkligen inte hålla tyst, blir asarg ;).
så ja, duktiga lilla jag... kom 3:a & 4:a(?) idag.. hihi :D
åh, dom hade cross där också, ni vet där vm:et gick.. å jääävlar... blir så sjukt sugen på att testa det nu asså, gillar faktiskt sånt!
shit också..jag har tapa bort pappas ipad... inte bra alls ju..
blir att käka tacos typ.. nu(?), sen ut och rida världens bästa ponny :). torsdag blir det att dra till karlstad och kolla på ny ponny :D, så sjukt spännande ska det bli, hihi!
jo, det jag skulle säga som hände på midsommaren.. kommer ännu senare. så hål utkik på blogge hela kvällen nu..
verkar som ni glömmer kommentera nu också.. komigen nu, kommentera massor babys.
saknar tävlingsbanorna nu... mer om det sen också.


/idaaaa

Kommentarer
Postat av: BäckSvart

Gokart är ju sjukt kul asså^^ lite dyrt bara.. Såvida man inte drar dit varje söndag så äre luuungt ! (fin sida)

2011-07-11 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0