........

allt vändes riktigt snabbt! var på sjukt bra humör, men nu rann det iväg...
så ja, jag är på sjukt dåligt humör, detta kommer inte på fråga om vad. därför att det är inte viktigt för alla andra att veta.!
känns inte nödvändigt!
har fått ångest nu också... again.....!
så, som jag lovade kommer kanske bloggningen bli sämre i några dagar.. precis som det blev för caroline!
har en hel del annat att tänka på, mycket annat att göra..
och plus på det känna att jag måste stanna uppe 10 minuter till för att blogga, att blogga tar ändå ganska långt tid sammanlagt tyvärr...
och just NU orkar jag inte.. inte efter allt som hänt.. jag kanske är tillbaka imorn, eller om en vecka! tror dock inte det tar så långt tid, men man vet aldrig!
jag behöver sova också, men lätt att sova nu i en lägenhet i uddevalla... nej, hallå?! ajja bor i stan, så jag hör en del dunkade musik, folk som spyr och festar röööven av sig! visst jag har en kille som är underbar, kompisar som bryr sig, och en super familj därpå.. men allt känns bara knaaaas ändå!


jag har tappat aptiten på det ni kallar liv, för folk som bara trycker ner en,brukar jag kalla för vardagsleken..
så, nu lyfter vi på hakan och tänker HELT annorlunda, orkar inte längre bara blunda!


/idaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0