förlåt!

men tjenare coolingar ;).
börjar med en kommentar!

BäckSvart: Gokart är ju sjukt kul asså^^ lite dyrt bara.. Såvida man inte drar dit varje söndag så äre luuungt ! (fin sida)

gokart är hur roligt som helst verkligen :D, men somsakt åker man och kör för ofta blir det ju lite dyrt ;)!
åh tack så mycket!
_________________________________________________________



precis ridit prinsessan!
jo, förlåt men asså grejen jag skulle berätta om förut... men jag kan verkligen inte. sjukt jobbigt jaoo! men när jag vill berätta det gör jag det!

saknar tävlingsbanorna sjukt mycket nu, dom höga klasserna!
 tycker det är riktigt kul att hoppa dom. tävlade ju sveland cup, och andra höga klasser/cuper med min b-ponny asse som jag hade en gång i tiden. kommer iaf ihåg att jag tävlade sveland cup när jag var 9 och det ick toppen (y). saknar b-ponny tiden asså.




2:a i sveland cup!
haha bilden ;*



sveland cup. fast förklass. 6:a!



min  och asse's första La. gick super. nollade klockrent!


en Lb nån gång i tiden. gud va söt han är (a)!
bild på nya piercingen kanske kommer senare från min mobil om det går..


/idaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0