förlåt!

förlåt fö den sjukt dåliga updaten nu i typ några dagar.. men somsakt isabelle har vart här, och har verkligen inte hunnit att blogga :/ men nu ska det allt bli bättre igen, det lovar jag! just nu.. ja, just nu sitter jag i bilen påväg mot uddevalla :) fjordfestivalen you know ;) får se vilka man träffar, så drar jag tydligen dit imorn också! torsdags: i torsdags blev det liseberg med bella, sjuuuukt kul'! åkte ofc atmosfear!! trodde dej skulle var dö läskig, men va seriöst ändå inte SÅ läskig.. fast ändå riktigt läskig! men det satt en dansk kille brevid mig, men jag visste inte att han va dansk och så. så jag frågade om han tyckte det var läskigt.. haha! han bara ryckte på axlarna, och sen sa han bara : danmark. med dansk dialekt.. och jag bara skrattade då;) jaja, kommer aldrig träffa han igen ändå;) riktigt nice personal dom har där också (y), hur roliga som helst! måste ta och dra... skriver mer när jag kommit hem! puss /idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0