förlåt

Förlåt för att jag inte bloggade ngt igår!

men issa är jue här så känns lite elakt om jag skall sitta och blogga...

men iaf igår gjorde vi typ inget, smörjde lite graaajor men inte så mkt mer.
red prinsessan och hon var ok... hon har inte gått så mycket så blev ett ganska lugnt pass.
issa fotade oxå, slänger in ett par bilder ikv.

idag drar issa hem... fast aa ikv då.
skall rida prinsessan idag, smörja hennes sadel och sadelgjord även göra rent hennes skydd.
sen blir de la inte ngt mer.

imon ska jag packa och planera inför fredagen och lördagen.
vi får se vart vi hamnar.

ååå usch... måste få rent finesses broddhål på ngt sätt.
Någon som har tips på hur man lättast får rent broddhålen?!

ska jue tävla på gräs nästa helg... och finesses broddhål är helt fulla.
åå detta kommer bli jobbigt men aja...

nej nu ska jag borsta tändera, sedan drar jag o Issa ut till stallet och grejar en stund :)

Ha de


/ Caroliiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: J

när du väl har rensat ur broddhålen med typ en söm så kan du blöta lite bomull och trycka ner i broddhålen de brukar funka för mig iaf, lycka till!

2011-07-06 @ 13:26:58
Postat av: J

när du väl har rensat ur broddhålen med typ en söm så kan du blöta lite bomull och trycka ner i broddhålen de brukar funka för mig iaf, lycka till!

2011-07-06 @ 13:27:29
Postat av: Emma

Söm är det bästa ;) men du har kanske inte någon? jag har annars det. Eller aa, pappa :)

2011-07-06 @ 13:35:43
Postat av: Sandra Ramtzén

Jag köpte någon grejj på hööks som var kanonbra att rensa broddhålen med så sen är det bara att ta en gängtapp :)

2011-07-07 @ 10:31:15
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0