fullspäckad vecka!

Slänger in ett snabbt inlägg om vad som kommer hända denna vecka!

Måndag: Issa kommer, rida, putsa, träna m.m.

Tisdag:
Issa, rida, putsa, träna m.m.

Onsdag:
Issa åker heeem, rida, putsa, träna m.m.

Torsdag:
greeja massa, packa, fylla på busskort osv.

Fredag:
Drar med Ida till torp, sover troligtvis hos Ida, eventuellt rida Finesse.

Lördag:
GREBBESTAD MED IDA! Party all night long tyyyyp, nejmen karneval lr va d nu va :)

Söndag:
Drar hem från grebbe.

Ja de var min vecka de :)
Och ja jag är faktist jätteduktig med att putsa min saker.
Gör de dirr efter jag ridit!
ORDNING OCH REDA, PENGAR PÅ FREDAG! haha
Btw, finns de några bloggläsare som också skall till Grebbestad på lördag? :) (Tanum)
/ Huuuuuuuuult

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Kanske ska dit, Crillen ska dit, så får se om ja drar med :)

2011-07-04 @ 20:23:00
Postat av: Emma Andersson

Kanske ska dit, Crillen ska dit, så får se om ja drar med :)

2011-07-04 @ 20:23:17
Postat av: Emma A

Kanske ska dit, Crillen ska dit, så får se om ja drar med :)

2011-07-04 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0