galen natt/kväll!

haha, sjukt galen kväll, natt eller vad man ska säga! men ändå så sjukt kul. typ vid 23 igår gick vi ut på mamma och pappas kontor, tog med mina högtalare ochdunkade riktigt hög musik+ dansade som galningar. men caroline satt och pratade med pontus,konstant!
och hon kunde inte sluta prata om han..
men jag och nicki gjorde upp planer tills när vi börjar skolan efter sommaren! haha, sjukt kul ändå. för vi var helt seriösa.
sen gjorde vi låtar av ngn konstig app från våra iphone's (som vi laddat upp på fb)!
hade galet kul vartfall.
ngn gång på morgonen gick vi in och la oss i min säng. men vi hade dampanfall och kunde verkligen inte sova..
sov inte mycket iaf!
ska gå och lägga mig sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tidigt idag..
men iaf,  vid typ 7(?) fick jag och nicki sjukt ont i huvvet så vi drog ut och gick en sväng. en riktigt lång sväng!
medans caroline lång själv inne i min säng och sov! haha.
nu har nicki dratt hem och jag och caroline siiiittter och sooftar livet.
slänger kanske upp lite bilder från igår kväll lite senare, men vill inte lova ngt.
snabbstäda mitt rum nu jao, ser ut utan rena helvetet!


/idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0