go dag!

riktigt skojj dag! träffade sjukt några sjukt sköna killar med caroline.
kom hem runt 8, precis som carro. tänkte inte heller att det skulle bli så sent, men tiden gick somvanligt alldeles för snabbt!
direkt när jag kom hem var det ut till ponnyn! slängde på mig ett par shorts och ett linne, så red jag barbacka!
sjukt härligt en sånn varm kväll!
galopperade på ngn random än också, bara låta ponnyn springa!
sen hoppade jag in i duschen! har tappat alla pluppar till min navelpiercing också, vet inte vart alla tar vägen. lyckat att ha en piercing men inte själva pluppen.
fml för det!

men måste leta efter någon. tror min syster tog den ändå pluppen jag hade kvar... för hon drog till sin kille idag, nör jag inte var hemma.. hmm, ojdå!'
ganska enkelt att lista ut att det är hon, för det är bara hanna och jag som har navelpiercing i familjen och jag har INTE tappat bort den.
ska nog sätta på en film nu. men för leta reda på piercinghelvetet!!!

/idaaa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 01:14:49
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0